Prowadzisz firmę z branży hair & beauty? Zobacz, jak nie stracić klientów w czasie urlopu

Właściciele salonów fryzjerskich i gabinetów kosmetycznych rzadko mogą pozwolić sobie na prawdziwy wypoczynek. Każdy dzień urlopu wiąże się z zamknięciem zakładu, a więc przynosi straty. Nawet gdy nad biznesem czuwają zaufani pracownicy, trudno w pełni oddać się wakacyjnemu relaksowi. Na szczęście, na wakacjach możesz trzymać rękę na pulsie. Dzięki nowym mediom wystarczy kilka minut, abyś dowiedział się, czy wszystko idzie po Twojej myśli.

 

Wykorzystaj potencjał nowych mediów

 

Czego potrzeba Ci do zarządzania firmą na wakacjach? Smartfona z dostępem do Internetu. To naprawdę proste. Właściciele salonów kosmetycznych i gabinetów urody, używający inteligentnych systemów do zarządzania działalnością, mogą stale śledzić to, co dzieje się w firmie. Wystarczy, że zalogują się na własne konto w systemie. Większość oprogramowania tego typu automatycznie daje dostęp do przeglądania planu wizyt, stanów magazynowych, grafiku pracowników, a nawet pozwala kontrolować zyski.

 

Nie martw się firmą i w pełni cisz się wakacjami

 

Korzystanie z systemu do zarządzania firmami z branży hair & beauty to naprawdę wygodne rozwiązanie. Pomyśl tylko – wystarczy, że każdego dnia poświęcisz kilka minut na sprawdzenie danych w systemie i jeśli zajdzie taka potrzeba, skontaktujesz się z pracownikiem, a Twoja firma będzie działa jak w zegarku. Potem, spokojny o to, jak rozwija się Twój biznes, będziesz mógł w pełni odciąć się od stresu, poświecić rodzinie i prawdziwemu wypoczynkowi.

 

Szukasz systemu do wygodnego zarządzania swoją firmą? Wybierz sprawdzone rozwiązanie, które przed Tobą wypróbowali inni przedsiębiorcy z branży hair & beauty. Na rynku dostępny jest choćby software od Versum, z którego korzysta już ponad 13 000 firm z Polski i Europy. To wygodny sposób na zarządzanie salonem z poziomu komputera, z każdego miejsca na świecie.

 

zarządzanie salonem

 

REKLAMA: Najlepszych fryzjerów i kosmetyczek szukaj na: moment.pl

 

A co, jeśli prowadzisz działalność jednoosobową?

 

Urlop dłuższy niż kilka dni to prawdziwe marzenie właścicieli firm jednoosobowych. Wszystko dlatego, że każdy dzień wolnego łączy się dla nich z realnymi stratami. Co więcej, zamknięcie salonu fryzjerskiego lub gabinetu kosmetycznego, może spowodować, iż stali klienci zdecydują się skorzystać z usług konkurencji. Na szczęście można temu przeciwdziałać. Wystarczy być z nimi w stałym kontakcie. Oczywiście to nie oznacza, że podczas górskich wędrówek i rejsów po mazurskich jeziorach trzeba stale spoglądać na smartfon i odpisywać usługobiorcom. Wystarczy skorzystać z nowoczesnych rozwiązań.

 

Dobrym sposobem na zatrzymanie klientów w czasie urlopu będzie utrzymanie z nimi stałego kontaktu za pośrednictwem mailingu lub SMS-ów. Jeszcze przed rozpoczęciem wolnego warto krótko poinformować usługobiorców o planowanym przestoju. Co więcej, ciekawym pomysłem może być skorzystanie z oprogramowania, które wygeneruje automatyczną odpowiedź na wiadomości od klientów, w której znajdzie się informacja o urlopie. Dobrym sposobem na zachęcenie usługobiorców do dalszego wybierania usług firmy, może być też zorganizowanie krótkiej kampanii mailingowej lub SMS-marketingowej, która informuje o promocji, rozpoczynającej się już po urlopie.

 

Sprawdź nas na versum.pl !

system rezerwacyjny VERSUM

 

Materiał zewnętrzny